Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Ο/Η καλύτερός/η μου φίλος/η

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ!!!!!
ΠΥΡΑΥΛΟΣ!!!...

    Έχω πολλούς φίλους και φίλες. Όμως για μένα μία ξεχωρίζει. Το όνομά της είναι Μαργαρίτα. Είναι έντεκα χρονών. Κάθε μέρα συναντιόμαστε σε ένα σημείο του Ολυμπιακού Χωριού και πάμε μαζί στο σχολείο.

    Είναι πολύ γλυκό κορίτσι. Είναι ψηλή με μεγάλα πράσινα μάτια και σαρκώδη χείλη. Επίσης είναι πολύ όμορφη και λεπτή, αφού σχεδόν όλη την ώρα αθλείται και παίζει. Έχει πολύ μακριά, καστανά και ίσια μαλλιά. Φτάνουν μέχρι τη μέση της.
     Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, είναι πολύ χαριτωμένη κι εσωτερικά. Αυτό που εκτιμώ πολύ πάνω της, είναι ότι της αρέσει να λέει πάντα την αλήθεια, πράγμα που την κάνει πολύ συμπαθητική. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι το οποίο δεν μου αρέσει πάνω της, όμως αν πραγματικά πρέπει να διαλέξω είναι ότι κάποιες φορές γίνεται κουραστική με τη φωνή της, η οποία είναι πολύ δυνατή. Όπως για παράδειγμα μία φορά που η Μαργαρίτα είχε πει ένα ανέκδοτο και δεν σταματούσε να γελάει. Τότε ναι, ήταν κουραστική.
    Περνάμε μαζί ατελείωτες στιγμές. Μας αρέσει και στις δυο μας να παίζουμε βόλεϊ και μπάσκετ. Ακόμη περνάμε καταπληκτικά όταν τρώμε μαγειρεμένο φαγητό από τη μητέρα της στο σπίτι της.
    Είναι η καλύτερή μου φίλη και την αγαπώ! Είμαι σίγουρη πως ποτέ δε θα με απογοητεύσει ως φίλη! 

Ο καλύτερός μου φίλος
Nick274
Ο καλύτερός μου φίλος είναι ο Δημήτρης ************. Είναι 12 ετών και μένει στους Θρακομακεδόνες. Τον βλέπω κάθε φορά που πηγαίνω στα αγγλικά, δηλαδή τις Τρίτες και τις Πέμπτες.
Το ύψος του δεν διαφέρει και πάρα πολύ από τα δικό μου όπως επίσης τα μαλλιά και τα μάτια. Είναι όμορφος, έχει καλούς τρόπους και κάνει όλη την τάξη των Αγγλικών να γελάει συνεχώς και αν είμαστε λυπημένοι, μας κάνει χαρούμενους!
Είναι λεπτός και κάθε φορά που τον βλέπω αλλάζει χτένισμα. Τη μια τα έχει «μοϊκάνα», την άλλη «καρφάκια» και την άλλη τα έχει αφημένα κάτω.
Όταν έχει καλή διάθεση είναι ευγενικός ενώ αντιθέτως, όταν είναι θυμωμένος βρίζει αλλά όχι πάρα πολύ. Κάθε φορά που πηγαίνω Αγγλικά συναντάω το Δημήτρη, που επίσης τον φωνάζουμε και ‘Jim’, διασκεδάζουμε και γελάμε πολύ! Με το Δημήτρη κάνουμε καλή παρέα και ελπίζω να είμαστε μαζί και του χρόνου. Σας παρακαλώ αφήστε με να πάω μαζί του στο εξοχικό του!

Bill102
Ο καλύτερος φίλος μου είναι ο Ταξιάρχης και είναι δώδεκα χρονών. Μένει στην οδό **************. Τον βλέπω σχεδόν κάθε μέρα εκτός από την Κυριακή
Είναι ψηλός και λίγο ευτραφής. Δεν είναι πάρα πολύ καλός μαθητής αλλά ξέρει να χρησιμοποιεί καλά τον υπολογιστή. Ο Ταξιάρχης έχει γαλανά μάτια, λεπτά χείλη, έχει λίγο μεγάλη μύτη και είναι μαυρομάλλης. Έχει απαλό δέρμα και γυμνάζεται. Είναι πολύ δυνατός και σηκώνει έως και 13 κιλά. Είναι ευγενικός , καλός αλλά όταν τον πειράζουν γίνεται κακός και δύστροπος αλλά επίσης το παίζει τσαμπουκάς. Ξέρει να μαγειρεύει και το καλύτερο φαγητό που φτιάχνει είναι η πίτσα. Του αρέσει να παίζει παιχνίδια στον υπολογιστή και να παίζει με τα παιχνίδια του.
Όταν βρισκόμαστε στα σπίτια μας παίζουμε με διάφορα παιχνίδια για παράδειγμα όπλα. Παρόλο που δεν έχουμε πολλές κοινές δραστηριότητες, έχουμε μια που μας ενώνει, το ποδόσφαιρο. Παίζουμε με τις ώρες και μας αρέσει πολύ.
Χαίρομαι πάρα πολύ που έχω έναν τέτοιο φίλο και θα ήθελα να είμαστε για πάντα φίλοι.


1 σχόλιο:

Αφήστε το σχόλιό σας γραμμένο με ελληνικούς χαρακτήρες και θα δημοσιευτεί μετά την έγκριση της διαχειρίστριας. Η επιφύλαξη αυτή κρίνεται απαραίτητη, μιας και το παρόν ιστολόγιο απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού.