Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Τα παραμύθια της Λίας

Σερφάροντας στο ίντερνετ, έπεσα πάνω σε μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα. Στην ιστοσελίδα της Λίας από την Κομοτηνή. Η Λία είναι ένα κορίτσι της ηλικίας σας που της αρέσει να γράφει και να εικονογραφεί ιστορίες. Αντιγράφω από την αρχική της σελίδα:



Γεια σας είμαι η Λία από Κομοτηνή,πάω στο 4ο Δημοτικό Σχολείο και είμαι 12 χρονών. Δημιούργησα αυτή τη σελίδα με έγκριση,την επιτήρηση και την βοήθεια της μαμάς μου γιατί θέλω να μοιραστώ μαζί σας τις ιστορίες-παραμύθια που έχω γράψει, εικονογραφίσει αλλά και που θα γράψω. Θα ήθελα να μου γράφατε σχόλια θετικά ή αρνητικά για να βελτιώνομαι. Η ιστοσελίδα μου όμως δεν θα αρκεστεί μόνο σε αυτό. Θα σας γράφω ανέκδοτα που μου έκαναν εντύπωση ,φωτογραφίες και πολλά άλλα...


Προτείνω λοιπόν, να κάνετε έναν κόπο και να επισκεφτείτε την Λία κάνοντας κλικ εδώ. 
Αφού διαβάσετε τις ιστορίες της, γράψτε της κανένα σχόλιο! Κι ίσως η Λία να σας εμπνεύσει και να γίνετε κι εσείς μικροί συγγραφείς!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας γραμμένο με ελληνικούς χαρακτήρες και θα δημοσιευτεί μετά την έγκριση της διαχειρίστριας. Η επιφύλαξη αυτή κρίνεται απαραίτητη, μιας και το παρόν ιστολόγιο απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού.