Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Καλό καλοκαίρι!

Ζουζουνάκια,
Τελειώσαμε και για φέτος! Ήρθε κι αυτό το καλοκαίρι, που όλοι μας το περιμέναμε με ανυπομονησία! Σας ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία μας κι ελπίζω, αν έχουμε υγεία, να τα ξαναπούμε από Σεπτέμβρη! Οφείλω εδώ να σας πω ότι μου μάθατε πολλά φέτος κι ελπίζω κι εγώ με τη σειρά μου να σας έμαθα μερικά...
Δεν ξέρω για σας, αλλά σκοπεύω το καλοκαίρι μου να διαβάσω και κανένα βιβλίο! Ειδικά τις ώρες 12,00 με 16,00 που ο ήλιος καίει και δεν κάνει να βγαίνουμε έξω, καλό θα ήταν να μην αποβλακωνόμαστε μπροστά στην τηλεόραση. Ας παίξουμε κανένα επιτραπέζιο, ας διαβάσουμε κανένα βιβλίο και γενικά ας κάνουμε κάτι δημιουργικό. Ανυπομονώ το Σεπτέμβρη να δω πόσα βιβλία θα έχετε διαβάσει. Βιβλιοπαρουσιάσεις μπορείτε να βρείτε εδώ


Καλό καλοκαίρι παιδάκια μου και με το καλό να ανταμώσουμε πάλι το Σεπτέμβρη με υγεία και καλή καρδιά!




Σας γλυκοφιλώ,
η δασκάλα σας

19 σχόλια:

  1. Καλή η φωτογραφία, καλό καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα διαβάζω!!!!!!Καλο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορεί,επίσης καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό καλοκαίρι κυρία Ελένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό καλοκαίρι και καλά μπάνια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό καλοκαίρι και θα τα πούμε ξανά 11 Σεπτέμβρη!!


    ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ κυρία, καλό καλοκαίρι και σε σας. Ελπίζω να τα πούμε πάλι το Σεπτέμβρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό καλοκαίρι κυρία! Θα προσπαθήσω να διαβάσω κανένα βιβλίο στην κατασκήνωση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό καλοκαίρι και εύχομαι να σας έχουμε και του χρόνου και να τα περάσουμε τόσο τέλεια όσο φέτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο κυρία Ελένη κρίμα που τελειώσαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιάννη, μη στεναχωριέσαι! Τώρα είναι ώρα για ξεκούραση κι από Σεπτέμβρη, αν όλα πάνε καλά, πάλι μαζί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελένη, χαίρομαι πολύ που σε βρήκα!!!
    Επιτρέπεται να σχολιάσω κι εγώ, παρόλο που δεν είμαι ένα από τα ζουζουνάκια σου;
    Τα συγχαρητήρια μου! Με συγκίνησες. Μέσα από το ιστολόγιο σου, κατάλαβα ότι είσαι μια εκπληκτική δασκάλα, και μακάρι όλες να σου έμοιαζαν!
    Διαβάζοντας σε, είχα την αίσθηση ότι έγραφα εγώ!!! Με εκφράζεις απόλυτα. Είμαι δασκάλα μουσικής, άλλοτε σε δημοτικά και άλλοτε σε νηπιαγωγεία.
    Σου εύχομαι ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!
    Και σε εσάς παιδιά, να χαίρεστε τη δασκάλα σας. Είστε τυχερά που βρέθηκε στο δρόμο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Πολύ χαίρομαι να γνωρίζω συναδέλφους με μεράκι και όρεξη για δουλειά. Είδα το ιστολόγιό σου και είμαι εξίσου χαρούμενη που βρεθήκαμε!!! Μακάρι να είμαστε τυχεροί και να σε έχουμε στο σχολείο μας του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λένα μου, το ιστολόγιό σου το παρακολουθώ καιρό τώρα,κι είπα να γράψω επιτέλους το σχόλιό μου, γιατί ειλικρινά το αξίζεις...Ένα έχω να δηλώσω μόνο: Μακάρι να μπορούσα να μπω σε μια χρονομηχανή, να επιστρέψω στα μαθητικά τα χρόνια με ΕΣΕΝΑ για δασκάλα μου! Σου εύχομαι να συνεχίσεις με τον ίδιο δυναμισμό και την ίδια θετική ενέργεια για τα παιδάκια σου, που είναι προφανές πόσα εφόδια και πόση αγάπη λαμβάνουν καθημερινά από εσένα!
    Καλό καλοκαίρι και καλή συνέχεια από Σεπτέμβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια! Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας γραμμένο με ελληνικούς χαρακτήρες και θα δημοσιευτεί μετά την έγκριση της διαχειρίστριας. Η επιφύλαξη αυτή κρίνεται απαραίτητη, μιας και το παρόν ιστολόγιο απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού.