Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Γιορτή της μητέρας!

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου! Τη σημερινή ανάρτηση, όπως πάντα, την αφιερώνω στη δική μου υπέροχη μανούλα που διάβαζε το παρακάτω ποίημα στο αναγνωστικό που είχε στο δημοτικό! 
Χρόνια πολλά μαμά!

ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΩ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ
Γ. Βιζυηνού

Πως να πειράξω τη μητέρα
να κάμω εγώ να λυπηθεί,
που όλη νύχτα κι όλη μέρα
για το καλό μου προσπαθεί;

Πως ν' αρνηθώ ή ν' αναβάλλω
ό,τι ορίζει κι απαιτεί,
αφού στη γη δεν έχω άλλο
κανένα φίλο σαν κι αυτή;

Αυτή στα στήθη τα γλυκά της
με είχε βρέφος απαλό
με κάθιζε στα γόνατά της
και μ' έμαθε να ομιλώ.

Αυτή με τρέφει και με ντύνει,
όλο το χρόνο που γυρνά,
και δίπλα στη μικρή μου κλίνη,
σαν αρρωστήσω ξαγρυπνά.

Αυτή σαν πέσω και χτυπήσω,
φιλά, να γιάνει την πληγή,
αυτή, τι πρέπει εγώ ν' αφήσω
και τι να κάνω μ' οδηγεί.

Πως το λοιπόν τέτοια μητέρα
να κάνω εγώ να λυπηθεί,
που όλη νύχτα κι όλη μέρα
για το καλό μου προσπαθεί;


Mom


6 σχόλια:

  1. Σαίφ και Θωδορής10 Μαΐου 2011 στις 11:12 π.μ.

    Κυρία Ελλένη μας άρεσε πολύ το ποίημα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυρία Ελένη αυτό ήταν τέλειο και μπορεί να το πω και εγώ στη μανούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ
    Ένα παιδί, μοναχοπαίδι αγόρι,
    αγάπησε μιας μάγισσας την κόρη.
    -Δεν αγαπώ εγώ, του λέει, παιδία,
    μ’ αν θέλεις να σου δώσω το φιλί μου,
    της μανας σου να φέρης την καρδιά
    να ρίξω να την φάη το σκυλί μου

    Τρέχει ο νειός, την μάνα του σκοτώνει
    και την καρδιά τραβά και ξεριζώνει
    και τρέχει να την πάη μα σκοντάφτει
    και πέφτει ο νειός κατάχαμα με δαύτη.

    Κυλάει ο γυιός και η καρδιά κυλάει
    και την ακούει να κλαίη και να μιλάη.
    Μιλάει η μάνα στο παιδί και λέει:
    -Εχτύπησες, αγόρι μου;…και κλαίει!

    Αγγελος Βλάχος

    (Αυτό το ποίημα το αφιερώνω στην αγαπημένη μου κυρία ΕΛΕΝΙΤΣΑ!!! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυρία σίγουρα αυτό το ποίημα άρεσε στη μαμά σας, όπως άρεσε και σε μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικο,εγω ξετρελαθηκα παντως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας γραμμένο με ελληνικούς χαρακτήρες και θα δημοσιευτεί μετά την έγκριση της διαχειρίστριας. Η επιφύλαξη αυτή κρίνεται απαραίτητη, μιας και το παρόν ιστολόγιο απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού.