Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Συνέντευξη από τον παππού (Fairy)


-Παππού πότε και που γεννήθηκες;
-Γεννήθηκα το 1928 στην Αθήνα από γονείς πρόσφυγες.
-Που μεγάλωσες;
-Μεγάλωσα στο Μαρούσι και αργότερα στα Μελίσσια.

-Πως ήταν τα παιδικά σου χρόνια;
-Ήταν πολύ δύσκολα γιατί υπήρχε φτώχεια και πείνα. Σχολείο πήγα μόνο δημοτικό γιατί αναγκάστηκα από μικρός να δουλέψω με τον πατέρα μου. Έχω κάνει πολλές δουλείες μέχρι και στα βουνά πήγα για να φτιάξω κάρβουνο. Όταν μεγάλωσα λίγο μου άρεσε πολύ το αυτοκίνητο και έτσι έβγαλα δίπλωμα για οδηγός. Έτσι έγινα οδηγός σε φορτηγό και πήγαινα ταξίδια. Αργότερα γνώρισα την γιαγιά σου και παντρευτήκαμε.
-Πως ήταν η ζωή σας;
-Περάσαμε δύσκολα αλλά ήμασταν αγαπημένοι και είχαμε κατανόηση. Ότι φτιάξαμε το φτιάξαμε μόνοι μας. Κάναμε 4 παιδιά και ένα από αυτά είναι και ο μπαμπάς σου. Δουλέψαμε και οι δύο για να μην λείψει τίποτα στα παιδιά μας γιατί  εμείς  στερηθήκαμε πολλά.
-Αφού βγήκες  στην σύνταξη  πώς  περνούσες  την  μέρα σου;
-Στην αρχή  ήταν καλά   γιατί   ήθελα  λίγη ξεκούραση  γιατί  δούλευα  πολλά χρόνια.  Στην πορεία  όμως ήταν κουραστικά, γιατί όταν έχεις μάθει να δουλεύεις δεν μπορείς να κάθεσαι. Εκτός αυτού ενοχλούσε και την γιαγιά σου γιατί ήμουν όλη  μέρα στα πόδια της. Τώρα μπορώ να πω είμαστε καλά.
-Παππού η συνέντευξή μας  έφτασε  στο τέλος της και σε  ευχαριστώ για τις  πληροφορίες.
-Παρακαλώ δικιά μου ευχαρίστηση. 

1 σχόλιο:

  1. Μου αρέσει πολύ η συνέντευξη από τον παππού σου. Αυτό ισχύει και για τις υπόλοιπες συνεντεύξεις των παιδιών της τάξης μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας γραμμένο με ελληνικούς χαρακτήρες και θα δημοσιευτεί μετά την έγκριση της διαχειρίστριας. Η επιφύλαξη αυτή κρίνεται απαραίτητη, μιας και το παρόν ιστολόγιο απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού.