Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Γιορτή της μητέρας

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!! 

Σκεφτόμουν πολύ τι να γράψω σήμερα, αλλά τελικά δεν βρήκα τίποτα. Θα αφιερώσω λοιπόν τη σημερινή ανάρτηση στη μητέρα μου και θα γράψω ένα ποίημα που μου το έλεγε όταν ήμουν μικρή. Ακόμα και σήμερα όταν το απαγγέλλει συγκινούμαι...

Η καρδιά της μάνας


Ένα παιδί, μοναχοπαίδι αγόρι,
αγάπησε μιας μάγισσας την κόρη.
- Δεν αγαπώ εγώ, του λέει, παιδιά,
μ' αν θέλεις να σου δώσω το φιλί μου,
της μάνας σου να φέρεις την καρδιά
να ρίξω να την φάει το σκυλί μου.

Τρέχει ο γιος, την μάνα του σκοτώνει
και την καρδιά τραβά και ξεριζώνει
και τρέχει να την πάει, μα σκοντάφτει
και πέφτει ο γιος κατάχαμα με δαύτη.

Κυλάει ο γιος και η καρδιά κυλάει
και την ακούει να κλαίει και να μιλάει.
Μιλάει η μάνα στο παιδί και λέει:
- Εχτύπησες, αγόρι μου;…και κλαίει!


Μια μελοποιημένη εκδοχή της ιστορίας υπάρχει στο τραγούδι του Παντελή Θαλασσινού, "Της μάνας η καρδιά".




Επειδή όμως φαντάζομαι θα συγκινηθήκατε κι εσείς, σας παραπέμπω ένα πολύ αστείο βίντεο (αν και περιέχει μια γερή δόση αλήθειας) για το πόσο υπερπροστατευτικές είναι οι μαμάδες μας καμιά φορά!!! Το βίντεο είναι στα αγγλικά οπότε εσείς παιδάκια μου που μαθαίνεται τη γλώσσα βοηθήστε τις μαμάδες σας με τη μετάφραση για να γελάσουν κι αυτές!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας γραμμένο με ελληνικούς χαρακτήρες και θα δημοσιευτεί μετά την έγκριση της διαχειρίστριας. Η επιφύλαξη αυτή κρίνεται απαραίτητη, μιας και το παρόν ιστολόγιο απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού.