Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Γαλάτεια Γρηγοριάδου- Σουρέλη

Φέτος στο σχολείο μας καλέσαμε τον συγγραφέα κύριο Χρήστο Μπουλώτη για να μας μιλήσει. Αξιόλογες τέτοιες προσπάθειες κάνουν κι άλλα σχολεία με σκοπό να φέρουν σε επαφή τα παιδιά με ανθρώπους που αγαπάνε το καλό βιβλίο. 
Σε αυτή την κατεύθυνση, ένα σχολειό στην Καλλιθέα κάλεσε την κυρία Γαλάτεια Γρηγοριάδου- Σουρέλη. Όπως σίγουρα θυμάστε, την γιαγιά Γαλάτεια, την θαυμάζω και την αγαπώ πολύ! Την γνώρισα πέρυσι στην πόλη που ήμουν αλλά την "ξέρω" πολύ καλά από τα παιδικά μου χρόνια. Με τα βιβλία της μεγάλωσα και με τη γλυκιά της φωνή στο ραδιόφωνο. Μου αρέσει η θεματολογία των βιβλίων της και κυρίως το γεγονός πως μέσα από αυτά προσπαθεί να περάσει κάποιο μήνυμα το οποίο είναι ωφέλιμο για όλους τους ανθρώπους. Μικρούς και μεγάλους. 
Αυτό που μου αρέσει όμως πιο πολύ στη γιαγιά Γαλάτεια, είναι αυτό που σας είπα και σήμερα στην τάξη: Τον λόγο της, τον υποστηρίζει με τη ζωή της! Στην κυριολεξία. Είναι γλυκιά, προσιτή, ακούραστη, ευγενική και καλόκαρδη. Όταν την γνώρισα, με πρόσεξε αμέσως. Είδε τη συγκίνηση στο βλέμμα μου και μ' αγκάλιασε με τέτοια τρυφερότητα, λες και ήμουν εγγονή της. Συζητήσαμε για αρκετή ώρα και μετά κάνει το αδιανόητο: Μου δίνει το σταθερό της τηλέφωνο και μου λέει με μια ευκολία, λες και γνωριζόμασταν χρόνια: "Όταν έρθεις Αθήνα, πάρε με να τα πούμε από κοντά." Της το υποσχέθηκα, αλλά παιδάκια ακόμα δεν το έχω κάνει. Ώρες κάθομαι πάνω από το τηλέφωνο σκεπτόμενη τι θα πω, όταν το σηκώσει. Ντρέπομαι όμως και να την πάρω. Να με θυμάται άραγε; Θα δείξει! Πάντως, τώρα που μίλησα δημόσια για αυτή μου την εμπειρία, πρέπει να το κάνω αυτό το τηλεφώνημα. Μένει και κοντά μας, δεν θα είναι κόπος να μας ανταμώσει! Παρατηρήστε στο βίντεο με πόση προσοχή και σεβασμό την ακούνε τα παιδάκια και δώστε προσοχή σε αυτά που λέει!

Με αγάπη,
η δασκάλα σας

1 σχόλιο:

Αφήστε το σχόλιό σας γραμμένο με ελληνικούς χαρακτήρες και θα δημοσιευτεί μετά την έγκριση της διαχειρίστριας. Η επιφύλαξη αυτή κρίνεται απαραίτητη, μιας και το παρόν ιστολόγιο απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού.